.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش جمعی از نمایندگان برای نامزدی باهنر به نایب رئیسی مجلس

حجت‌الاسلام شجونی خطاب به آیت‌الله موسوی اردبیلی نوشت: شما که استاد بنده بودید و احترام شما را واجب می‌دارم از جنابعالی می‌خواهم در مقابل کروبی سکوت نکنید و جواب تمامی بی‌احترامی‌های وی را بدهید.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در نامه‌ای به آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی از مراجع تقلید نوشته و آنرا در اختیار این خبرگزاری قرار داده‌ است که متن کامل آن بدین شرح است:

جناب آیت‌الله موسوی اردبیلی استاد گرانقدرم
سلام علیکم

کروبی اخیرا خطاب به حضرتعالی نامه‌ای نوشته است که لازم است شما جواب نامه‌اش را بدهید چرا که وی به عنوان یکی از سران فتنه، نظام اسلامی را زیر سؤال برد و با فتنه‌گران هم آهنگ شد.

کروبی در حالی مدعی می‌شود که می‌خواهد اوضاع را اصلاح کند که نتوانست روزنامه توقیف شده‌اش را اصلاح کند. وی هیچ اشرافی به مقالات ضد انقلابی روزنامه‌اش نداشت و در بنیاد شهید مسئله قابل طرح دارد که باید روزی افشا شود.

جناب آقای موسوی اردبیلی! به کروبی بفرمایید که اعمال و حرکاتش برای جوانان‌ ما به لطیفه تبدیل شده و در شهر دست به دست می‌چرخد.

لطفا به کروبی بگوئید که چه کرده که هرکس او را می‌بیند یاد شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه می‌افتد و بفرمائید این آخر عمری به چه چیزی فکر می‌کند. او را نصیحت کنید که توبه کرده و از شهدا عذر خواهی کند چرا این روحانی مدعی دشمن را شاد کرده است.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی! شما که استاد بنده بودید و احترام شما واجب را می‌دارم از جنابعالی می‌خواهم در مقابل این فرد سکوت نکنید و جواب تمامی بی‌احترامی‌های وی را بدهید و شایسته است حضرتعالی در مقابل کروبی که آبروی نظام را به سخره گرفت سکوت نکنید.

با تشکر
جعفر شجونی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.324 seconds.